הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
להורדת אפליקציית MAST - לחץ כאן
טופסי פניה בנושאים שונים:
https://www.mast.co.il/101/forms
עקב המצב הביטחוני קבלת הקהל במשרדי התאגיד תתקיים בימים א', ג', ה' בשעות 8:00-13:00 ובימים ב' ו-ד' בשעות 8:00-16:30.
והמוקד הטלפוני יעבוד עד שעה 15:30.
1-800-350-070
ימים א'-ה' 08:00-20:30, יום ו' 08:00-13:00
לקביעת תור מראש לחץ כאן
לנוחיותכם, עברו להוראת קבע וחסכו זמן יקר!
כתובת למכתבים:
רח' אבא הילל סילבר 14, רמת גן
ת.ד 10610
הסקר יאפשר לרשות, כמי שאחראית לפקח על איכות השירותים שהנכם מקבלים ולתאגיד שלך המספק את השירות, להבין את מידת שביעות הרצון שלך מהשירות ומה צריך עוד לשפר.
למענה היכנסו לקישור: https://t.ly/water_consm